دستگاه جوش پلی اتیلن CNC بارینکو

در جوشکاری بات فیوژن یا جوشکاری لب به لب با استفاده از تجهیزات الکترونیکی ویژه به منظور خودکار نمودن فعالیتهای دستگاه احتمال هرگونه خطا توسط جوشکار را از بین میبرد. دستگاه های جوش پلی اتیلن CNC قادرند تمامی مراحل جوشکاری را مرحله به مرحله بصورت اتوماتیک انجام دهد. واحد فنی گروه صنعتی بارینکو برای اولین بار در ایران موفق به طراحی و تولید دستگاه جوش پلی اتیلن CNC با قابلیت چاپ گزارش جهت جوش لب به لب لوله و اتصالات پلی اتیلنی در سال ۱۳۹۶ شد. طراحی و تولید دستگاه جوش CNC به منظور افزایش کیفیت جوش پلی اتیلن و حذف عامل خطاهای انسانی در حین جوشکاری انجام شد.

یکی از مشکلات اصلی در جوش لب به لب پلی اتیلن عدم رعایت استانداردها و ضوابط جوشکاری توسط جوشکار پلی اتیلن و عدم ثبت فرایند جوشکاری هر سر جوش می باشد که سبب گردیده تلفات و هزینه های سنگینی به صنعت آب و فاضلاب وارد نمایید. با آموزش و افزایش اگاهی جوشکار و یا بالا بردن اتوماسیون دستگاه جوش پلی اتیلن به منظور حذف دخالت نیروی انسانی و ثبت دقیق پارامترهای جوشکاری می توان تا خد زیادی از مشکلات ناشی از جوشکاری را مرتفع نمود.

یونیت هیدرولیک دستگاه جوش پلی اتیلن CNC علاوه بر تجهیزات مورد استفاده در یونیت های معمولی دارای سیستم های خوانش دیجیتالی حرکت جک، فشار روغن، دمای هیتر و دمای محیط می باشد و این امکان را به جوشکار می دهد با دادن اطلاعات اولیه نظیر قطر اسمی لوله و SDR یا ضخامت لوله و گرید ان از طریق صفحه کنترل روی یونیت پارامترهای جوشکاری را به صورت خودکار اعمال نماید. از ویژگی های دیگر یونیت CNC امکان محاسبه میزان فشار دراگ و اعمال آن بر فشار های جوشکاری است. در پایان عملیات جوشکاری هر سر جوش امکان گزارش گیری فرایند با ذکر دقیق نام اپراتور، تاریخ جوشکاری، دمای محیط، نوع لوله جوشکاری شده، فشار دما و زمان جوشکاری فراهم می باشد. اطلاعات ذخیره شده بر روی حافظه دستگاه تا 4000 مورد را در بر میگیرد و از طریق USB امکان خروجی گرفتن و انتقال آن به کامپیوتر وجود دارد. ساخت این دستگاه می تواند گام بزرگی در استفاده از دستگاههای جوش لب به لب در خطوط انتقال گاز که نیاز به کنترل فرایند دارند بردارد.

دیتالاگر بارینکو

از آنجایی که مواد اولیه مصرفی جهت تولید دستگاه جوش پلی اتیلن CNC بارینکو به دلیل دقت بالا قیمت بالایی دارند، هزینه تمام شده این نوع دستگاه نسبت به دستگاههای معمولی چندین برابر می باشد. به همین منظور چنانچه جوشکار دارای مهارت کافی جهت انجام جوشکاری بوده و تنها نیاز به ثبت و چاپ گزارش جوشکاری باشد می توان از دستگاههای دیتالاگر بارینکو استفاده نمود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های واحد بازرگانی بارینکو تماس حاصل نمایید.

 

لیست قیمت محصولات