توضیحات

فلنج جوشی پلی اتیلن جهت اتصال لوله‌، شیر آلات و تجهیزات مشابه به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. جهت آب بندی فلنج ها از واشر یا گسکت استفاده می شود. تولید فلنج بسته به نوع، اندازه و تعداد به صورت تزریقی، ماشینکاری و یا ریخته گری درون قالب های مخصوص انجام می گیرد.

آنچه در بازار ایران از آن به عنوان فلنج جوشی پلی اتیلن یاد می شود به دو صورت پایه کوتاه (short Stub end flange) و فلنج پایه بلند ( Long Stub end flange) تولید می گردد که تفاوت آنها در اندازه امتداد گلویی می باشد که در تصویر زیر نیز مشخص است.

به مانند لوله های پلی اتیلنی فلنج ها نیز در ابعاد متنوع با درجه تحمل فشار مختلف تولید و عرضه می شوند. فشار نامی در رینگ و فلنج پلی اتیلن به قرار زیر است:

SDR7.4/PN25

SDR9/PN20

SDR11/PN16

SDR17/PN10

SDR22/PN6

اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید در بخش استانداردهای همین تارنما جستجو نمایید.

ملاحظات استاندارد DIN در خصوص فلنج پلی اتیلن در جدول زیر آمده است.

فلنج جوشی پلی اتیلن

 

 

نصب فلنج:

در شکل زیر نحوه قرار گیری فلنج در زمان اتصال بین لوله پلی اتیلن و شیر آلات فولادی نشان داده شده است.

نصب فلنج جوشی پلی اتیلن

 

فلنج های خاص

1-فلنج پادلی HDPE puddle Flange

فلنج جوشی پلی اتیلن

2-فلنج سوراخ دار با هسته فولادی

فلنج پلی اتیلن با هسته فولادی از سایز ۶۳ تا ۳۱۵ میلیمتر در پروژه هایی که امکان خوردگی رینگ فولادی وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

فلنج هسته فولادی جوشی پلی اتیلن

برای اطلاع از لیست قیمت فلنج پلی اتیلن با هسته فولادی با شماره های شرکت ارتباط بگیرید.


فلنجهای جوشی ارائه شده توسط گروه صنعتی بارینکو در انواع مختلف پایه کوتاه و بلند و مطابق با استاندارد دین 16963 قسمت چهارم تا سایز ۱۶۰۰ میلیمتر و در فشارهای ۴-۶-۸-۱۰-۱۲-۱۶-۲۰-۲۵ و ۳۲ اتمسفر با مواد PE80 , PE100 تولید و عرضه می شود. جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و موجودی فلنجها با واحد فروش بارینکو در تماس باشید.