توجه: فروش این کالا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. لطفا تماس نگیرید.

لوله های پی وی سی جدار چاه

لوله های پی وی سی جدار چاه در سایز های مختلف جهت تامین آب کشاورزی و جداره چاه های آب معدنی، جداسازی توده های شنی، پاکسازی ذرات خارجی و پاکسازی اب از جداره چاه قابل استفاده می باشد. عمر مفید طولانی و قیمت مناسب در مقیاس با لوله های فلزی، عدم خورندگی و پوسیدگی بر اثر آبهای شور و سنگین، ایجاد رسوب بسیار ناچیز در طول زمان در فضای شیارهای لوله، یکنواختی توان آب دهی در طول زمان استفاده و نصب سریع بدلیل سبکی وزن و اتصال آسان دارند.

مشخصات فیزیکی لوله های پی وی سی جدار چاه

چگالی- ۱.۴ گرم بر سانتیمتر مکعب

ضریب قابلیت ارتجاعی- ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نیوتن بر میلیمتر مربع

نیروی قابل انبساط – ۴۵ تا ۵۵ نیوتن بر میلیمتر مربع

مقاومت در برابر ضربه در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد – ۱۰ درصد شکست

شدت مقاومت در برابر ضربه در ۲۰ سانتیگراد – ۳ تا ۵ کیلو ژول بر میلیمتر مربع

لوله های پی وی سی جدار چاه  از قطر اسمی ۸۰ تا ۴۰۰ میلیمتر (۳ تا ۱۶ اینچ) در طول های دلخواه و به دو صورت شیار دار و بدون شیار تولید می گردند.

لوله پی وی سی جدار چاه

با توجه به اینکه عمق چاه، قطر داخلی لوله و نحوه گراول ریزی و توسعه چاه بر فشار خارجی وارده روی لوله ها تاثیر گذار است پیشنهاد می شود از لوله های نوع K برای عمق تا ۱۵۰ متر، نوع KV تا عمق ۳۰۰ متر و نوع KV-EXTRA تا عمق ۵۰۰ متر استفاده شود.

لوله های پی وی سی ساده و مشبک طبق استاندارد دین ۴۹۲۵ تولید می شوند. اتصال لوله ها به صورت رزوه ذوذنقه ای (TR)-ویت ورس (R) و بدون برامدگی کوپله (TRN) انجام می گیرد.

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب لوله جدار چاه شامل آچار لوله گیر، درپوش کف، متمرکز کننده، تبدیل لوله پی وی سی به فلزی، الواتور لوالایی و فلزی می باشند.